Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Líbí se mi, jak píšete. Líbí se mi jazyk i ta pravdivá syrovost.

0 0
možnosti
Foto

:-)R^. Máme to podobně - taky píšu best román a trénuju na ( mini) maraton. Karma.

0 0
možnosti
RK

Já už rodiče nemám. Když ale byli naživu, nikdy se mi na nic podobného neptali. Podporovali mě v všem co jsem  dělal, i když to ani zdaleka nepřipomínalo život slavného fotbalisty, herce, a pod.  (mimochodem ten posledně jmenovaný Čech je bohatý jen proto, že má úspěšného , a pochopitelně i bohatého, tátu). Měli radost z každého mého úspěchu, který byl pochopitelně absolutně nicotný a naopak byli se mnou ve chvílích, kdy mi nebylo zrovna nejlépe. Vlastně doopravdy mizerně mi bylo jen dvakrát v životě. A vždycky v souvislosti s odchodem jednoho z rodičů.   Tak nevím. Možná bych byl šťastnější, kdybych si mohl na rodiče stěžovat. A kdybych mohl říct, teď k nim nepojedu. A příště taky ne. Pak bych se třeba dokázal smířit i s jejich nečekaným a velmi předčasným odchodem.

3 0
možnosti
FS

Cítím (a zažil jsem) to stejně. V podstatě nemám, co k vašemu příspěvku dodat. R^

Ale mám pochopení i pro autora, znám to ze svého okolí, bohužel.

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 502x
Vyhořelý učitel ze západních Čech, který žije v Londýně. Autor knih Buzíčci (2013), a Od sebe|k sobě (2010). Nová kniha Víkend v Londýně vychází v únoru 2018. www.janfolny.cz

Seznam rubrik