Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To, že můj virtuální život je ve srovnání s virtuálním životem mých přátel na FB nudný, je fakt.

To chce klid :-).

Současně lajky a počet followerů neříká nic o jejich štěstí. Nikdo nebude na FB dávat, že zapomněl někde tašku se všemi doklady a že se už s ní neshledal. Nebo že se opil a kvůli kocovině prošvihl důležité jednání, že jeho kočka čůrá za divan a ne a ne ji to odnaučit, že v jeho úúúžasné práci nevychází se šéfem a že na té fantastické párty mu udělala přítelkyně ostudu.

1 0
možnosti
Foto

Dobrý! Já měl FB účet aktivní několik hodin. Za tu dobu FB stihnul propátrat moje obsáhlé kontakty a bonznout všem známým, co mají FB, že jsem on-line, načež mi do FB dorazila taková spousta zpráv o ničem, že kdybych měl na každou odpovídat jenom pět minut, strávil bych tím týden souvislého času. V nastalé panice jsem ten účet rovnou zase zrušil a dodnes toho nelituju.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS